top of page
חיפוש
  • shanarotterkoppel

איך לשלב פונטים

עודכן: 16 בדצמ׳ 2021

בחירת פונטים לשילוב בעיצוב יכולים לעשות את כל ההבדל בין עיצוב בסדר ומתפקד בערך, לעיצוב שתופס את העין ועושה את העבודה. כמו שאולי אתם יודעים, אין טוב ורע אינהרנטי בעיצוב, אבל יש כללים שיכולים לעזור לנו למצוא את מה שהכי טוב לפרויקט שלנו. אז בואו נדבר על כמה טיפים למציאת השידוך הפונטים המושלם לעיצוב שלך.

כלל הזהב בשילוב פונטים הוא קונטרסט: מציאת הפכים שמשלימים אחד את השני, לא רבים על התשומת לב, לא אפתיים אחד לשני, אבל שגם - לא שונים מדי.











בחירת פונטים

הצעד הראשון פה לקראת יצירת הקונטרסט הזה הוא, כמובן, בחירת הפונטים. כדאי להתחיל עם פונטים שיש להם מאפיינים הפוכים - פונט במשקל בולד או פונט רחב בשילוב עם אחד רגיל, או פונט כתב יד דקורטיבי ביחד עם פונט פשוט, שלא מושך המון תשומת לב.



השפעת העיצוב

העניין לא מסתיים בזה. השוני בין הפונטים אם מדובר בעיצוב עבור שפה מיתוגית, כדאי כבר לקבוע חוקיות מסוימת שתתבטא גם בעיצובים אחרים עבור המותג. לדוגמה, פונט א׳ תמיד תהיה פונט כותרת גדול, דומיננטי ודקורטיבי, ופונט ב׳ תמיד תשמש כפונט משני, מרווח ובגודל בינוני.


(במקרים מסויימים גם תרצו פונט שלישי שתשמש לטקסט רץ. הוא יצטרך להשתלב עם שאר הפונטים בעיצוב, אבל תפקידו העיקרי שכדאי שתנחה את הבחירה הזו יהיה קריאות.)


303 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page